Impact: Bovenscheidend Vermogen

Je als merk onderscheiden met alleen een productvoordeel is niet meer genoeg. Om je als merk in de toekomst blijvend te kunnen 'Bovenscheiden' moet je ook maatschappelijke betekenis; impact hebben doordat je een hoger doel dient.

Dat inspireert niet alleen je klanten én je medewerkers, maar levert ook meer op. Onderzoek van Millward Brown laat zien dat bedrijven met een 'Purpose' tot 400% beter performen dan bedrijven zonder een hoger doel. Bovendien dragen ze bij aan een betere wereld!

Het is onze missie om bedrijven te helpen hun 'Purpose' te vinden. Dat doen we door maximale scherpte in het proces van het bepalen van het Bovenscheidend Vermogen van jouw merk aan te brengen. Daarin gaan we samen op zoek naar hoe jij met jouw merk meer impact kan realiseren door de wereld van jouw klanten ('outside in') te verbinden met de unieke kracht van jouw merk en medewerkers ('inside out').

Wil je ook je ook een merkbaar positief verschil maken?
Bel of mail voor een afspraak: 085 - 877 07 14 of info@addfocus.nl

info@addfocus.nl

085 - 877 07 14

"Adriaan zet theoretische modellen in om uiteindelijk tot een hands-on 'advies product' te komen".

Natasja van Eijsden, Marketing-Communicatie-Online manager, Obvion

"ROC Eindhoven en ROC Ter AA hebben Addfocus ingeschakeld voor een positioneringstraject in verband met de voorgenomen fusie. Wij zijn bijzonder tevreden over de wijze waarop het proces werd georganiseerd én over de uitkomst".

Antoine Wintels, Voorzitter College van Bestuur, Summa College

"Adriaan combines the rare qualities of seeing the problem behind the problem, envisioning an answer to the problem, and making sure his clients get what they need, rather than what they want".

Henry Robben, Professor of Marketing, Nyenrode Business University